blöt hezt

har varit i stallet nu på eftermiddagen, hästarna gick ganska bra.. snabba som raketer, men eftersom dem skrittat/stått i 2 dagar så får jag väl skylla mig själv..
Skulle ridit ut på Kantje's Topaz men fan va mycket flugor och mygg de var, så de sket sig helt och hållet. Blev ridhuset istället. men han var fin :)
Keep on Running, den snabba jäveln gick helt okej.. pigg som fan och blev inte trött förän i slutat men då var han blöt, och jag menar hela han ;o fett äckligt.. men efter de blev de raka vägen in i duschen för honom!

ah nu händer de väl inte så mycket, blir väl film snart om jag får igång tv:n (y'


ska vi passa på att dra igång en frågestund nu i början eller vad tycker ni (?) hej jag är sämst på bloggförslag, h3h3!!


Keep on Running is sweet (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0