woops

oj, det blev visst inget bloggande igår, glömde helt och hållet bort det..
inte nog med att ena vovven faktiskt fyllde 1 år, så har jag haft fullt upp med
att plugga körkortsteori & köra bil. JAG ÄR GRYM!

Har även fått breven från gymnasiet och jag kom in *duktig som jag är*
så den 15 Augusti flyttar jag från sthlm, kommer kännas helt fel ;o med
tanke på att jag bott här i 16 år nu :)
men skit samma de kommer nog bli bra, underbara vänner, klubben &
sen får vi se hur de går, skulle jag inte orka, hinna, vilja så är det ju bara
att hoppa av och flytta hem igen.

aaaa, idag ska jag.. hm, plugga, köra bil, till stallet och kanske till
gröna lund ikväll med några kompisar :)

vi får se, ha de bra iaf, och kommentera :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0