två stjärnor

--> Båda heztarna va duktiga idag, pigga & glad! precis som jag ;) 
Kantje's Topaz fick ta de lite lugnt eller mest motions ridning eftersom sofia är på semester *lyckost!*
Keep pn Running
 gick ett vanligt pass, och ivrig var han.. sååå sööt!
hade graman ( även på Kantje's Topaz ) och de gick han skapligt bra på, la sig lite i handen och eftersom
hans mun ... så gjorde ja en liten "övning" eller vad man ska kalla de, ni kan se på bilden

och i början var det ganska mycket spring och studsande i övergångarna men efter
några varv fattade han typ grejen med det hela..
Men men, imorgon blir det hoppning inför tävlingen på söndag. =)

Har även spenderat 4 timmar på tibble trafikskola nu mellan 17.30 - 21.30
shiiit vad mycket som sas, men skit samma.. nu får jag faktiskt köra bil!
så se upp på vägen, för jag kan inte garantera att de i min närhet kan gå med
livet i behåll efter att jag passerat, neejdå! ja är duktig ;)


Kommentarer
Postat av: Nora

Sv: Åh gud va bra, äntligen någon som kan :D Förklara för mig nästa gång du loggar in då :) Förresten varför skriver du hela hästarnas namn hela tiden för? :P <3

2010-07-02 @ 10:56:38
URL: http://nliife.blogg.se/
Postat av: Livio

Se upp på vägarna nu alla! xd<3

2010-07-02 @ 12:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0