sweet 16

ja, nu var det då min dag att bli 16. Gud vad hemskt de känns.. nu är de ca 2,5 år kvar på ponny och sen blir det bara storhäst. hur fan ska ja överleva (?) som tur var kommer jag aldrig att göra mig av med Keep on Running. Inte ens om någon skulle bjuda miljoner för det. Han är min och ingen ananas ;)

har iaf haft en bra dag hittills förutom en jävla geting som stack mig på örat, aaj!
men massa fina presenter, god mat och shiit min mage står i 4-kant.. illa! ingen mer mat för mig idag, imorgon eller närmsta veckan! ;o tävling imorgon å då ska inte min ponny behöva plågas av att ja sitter oh svullar :(

efter dem andra ätit middag & efterätt å så.. så blir det stallet, duscha och tvätta hezten för hela slanten. han ska vara vit imorgon.
Tävlingen är på Edsbro, ni som ska dit fota gärna jag älskar'e :D
j*vligt glad att jag inte hade tillräckligt med pengar på tbd, så ja inte blev anmäld till L:A utan hopapr nu bara Ridsport ponny cup :)
31 grader och stekande sol, underbart på tävling... men fan heller klaga ;)

ajha, nu ska ja ut igen, vara social med min lilla familj som ställer upp.. thaha ha en fortsatt bra dag :)


Kommentarer
Postat av: Nikita Granlund

Du är mobbad :D men jag älskar dig endå :D

2010-07-03 @ 19:52:05
URL: http://beatyfull.blogg.se/
Postat av: Livio

Grattis igen! :D Lycka t i Edsbro <3

2010-07-04 @ 17:23:12
Postat av: pillan

haha, det är ju bra att han inte är en frukt... :/ Ananas xdd <33

2010-07-06 @ 12:22:24
URL: http://pernillakranghed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0