22:49

Tjeena snyggingar!
idag har jag inte gjort så jätte mycket, eller jo.. varit och handlat lite i arninge centrum, flyttat boxar i stallet och hopptränat Keep on Running.
Lillsyrran kom hem idag, så nu har jag väl mer eller mindre blivit av med Kantje's Topaz ;)
Träningen gick riktigt bra, hoppade ute på banan nyss med tanke på att de va typ 35 grader oh stekande sol på dagen. men jag älskar't

hm, nu vet jag inte riktigt vad som händer.. blir väl en stund till vid datan å sen någon bra film på de tror ja :)
haaare bra!

Kommentarer
Postat av: Nora

Jag får fortfarande äckliga mejl från feeejjan :((((((((( <3

2010-07-02 @ 23:55:00
URL: http://nliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0